מאמן בחדר כושר - אימון כושר אישי תרגיל הרחקה אופקית כנגד משקולות יד

פשיטת גו סטאטית עם הרחקה אופקית – ניתוח התרגיל וחשיבותו בתכנית האימונים של הספורטאי

תרגיל זה משלב כיווץ סטאטי של שרירי הגב התחתון עם כיווץ דינאמי של שרירי הגב העליון ובכך תורם לשיפור הכוח המרבי ולשיפור סבולת הכוח של שרירי הגב התחתון.

אימון כושר אישי בחדר כושר - תרגיל Deadlift

דדליפט (DEADLIFT) – ניתוח התרגיל וחשיבותו בתכנית האימונים של הספורטאי

תרגיל ה DeadLift הוא תרגיל רב מפרקי (Multi-joint exercise) נהדר המערב הפעלת מספר רב של קבוצות שרירים גדולות במהלך התנועה ולאור זאת תורם לעליית הכוח של הגוף כולו.

צריכת החמצן כתלות במהירות השחייה

ההוצאה האנרגטית כתלות במהירות השחייה בשלוש טמפ' מים שונות

שחייה במים קרים מעוררת התאמות מטאבוליות וקרדיווסקולריות שונות בהשוואה לשחייה במים חמים יותר.

אימון כושר אישי - השפעת פעילות גופנית אירובית סדירה על תפקודה של מערכת הנשימה

נפחי הריאות של שחייני עילית

שחיינים מפתחים נפחי ריאות גדולים יותר בהשוואה לאצני עילית למרחקים ארוכים או לקבוצת הביקורת.

הלב

תרומתו של האימון הגופני להפחתת הסיכון להתפתחות מחלת לב כלילית

שיעור הסיכון לתמותה מכל סיבה ומחלות לב – כלי דם נמוך בכ- 60% בקרב מבוגרים בריאים בעלי כושר אירובי גבוה

גרף עמודות - השפעת גורמי סיכון מרובים על ההסתברות למחלת לב כלילית

השפעת גורמי סיכון מרובים על ההסתברות למחלת לב כלילית (CHD)

אבחון הימצאותם של גורמי סיכון מרובים מעלה את הסיכון למחלת לב כלילית בשיעור של 40% תוך 10 שנים.

ילדים משחקים כדורגל

הנחיות לפעילות גופנית ואימון גופני לילדים ולמתבגרים (גילאים 5 – 17 שנים) 2020

העדויות המחקריות הקיימות עבור קבוצת הגילאים 5 -17 שנים תומכות במסקנה כי פעילות גופנית מספקת יתרונות בריאותיים רבים בקרב ילדים ומתבגרים.

אימון כושר משפחתי בסלון

כך תשמרו על הכושר הגופני והבריאות במהלך השהייה בבית בעידן מגפת הקורונה (COVID-19 PANDEMIC)

הנחיות והמלצות לפעילות גופנית ואימון גופני במהלך השהייה בבית

מאמן ריצה אישי - האם שווה לכם להתאמץ ולעלות במדרגות על פני עשיית השימוש במעלית ?

האם כדאי לכם להתאמץ ולעלות במדרגות על פני עשיית השימוש במעלית ?

עלייה במדרגות תורמת להגברת היקף הפעילות הגופנית וההוצאה הקלורית היומית ומשפרת את הבריאות

אימון ריצה אישי - אימון ריצה אישי בנמל תל אביב

מאמן כושר אישי

חשיבות יישומה של תוכנית אימון גופני בהדרכת מאמן כושר אישי בכיר

אימון אישי - מה קודם למה ? אימון התנגדות לפני אימון אירובי או להפך ?

מה קודם למה ? אימון התנגדות לפני אימון אירובי או להפך ?

אימון משולב יכול להניב שיפור בו זמני במרכיב הכושר האירובי והכושר השרירי. עם זאת, קיימים מספר יתרונות וחסרונות ייחודיים הקשורים לכל מערך רצף אימונים שאותם יש לשקול על מנת למקסם את תוצאות האימון.

אדם במצב לחץ מחזיק את הראש

הפעילות הגופנית כאמצעי להתמודדות עם מצבי לחץ בשגרת החיים היומיומית

פעילות גופנית סדירה ושיטתית מאפשרת את הפחתת המתח והלחץ הנפשי, התמודדות והסתגלות ללחצים, איזון רמת ההורמונים בגוף ואף חיזוק המערכת החיסונית.

אימון כוח - חתירה כנגד משקולת יד

12 סיבות לביצוע אימוני כוח בתכנית האימונים שלך!

אבדן כוח שריר ומסת שריר הוא אחד מתהליכי הניוון המרכזיים המתלווים לעלייה בגיל. אימוני התנגדות תורמים להעלאת הכוח המרבי, מסת השריר ומפחיתים את הסיכון למחלות לב – כלי דם.

מאמן ריצה אישי - ריצה על מסילה בחדר כושר

אימון ריצה על מסילה (Treadmill) – יתרונות מול חסרונות

תרגיל זה משלב כיווץ סטאטי של שרירי הגב התחתון עם כיווץ דינאמי של שרירי הגב העליון ובכך תורם לשיפור הכוח המרבי ולשיפור סבולת הכוח של שרירי הגב התחתון.

אימון כושר לילדים - משחק כדורגל

כך תעודדו את ילדיכם לעסוק בפעילות גופנית

המלצות יישומיות להגברת המודעות והעיסוק בפעילות גופנית של ילדיכם

מאמן כושר אישי - סוגי פעילות גופנית

החלפת זמן ישיבה בסוגים שונים של פעילות גופנית קשורה בהפחתת הסיכון לתמותה מוקדמת

החלפת זמן ישיבה של 1 שעה ביום בזמן שווה של סוגים שונים של פעילות גופנית קשור בהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם ולתמותה מוקדמת מכל סיבה בפרט במבוגרים המוגדרים כ"פעילים פחות".

מאמן כושר אישי - גבר ואישה מרימים משקולות

השפעת הפעילות הגופנית על התפקוד המיני, המשיכה המינית והביצועיים המיניים בקרב גברים ונשים

רמת כושר גופני גבוהה ואימון גופני עקבי תורמים להעלאת המשיכה המינית, הדחף המיני, הפעילות המינית והסיפוק המיני בשני המינים.

אימון כושר קבוצתי - נשים מבצעות תרגיל לחיצת כתפיים בישיבה על פיטבול כנגד משקולות יד

השפעת הפעילות הגופנית על התפקוד המיני בקרב נשים המטופלות בתרופות נוגדות דיכאון

פעילות גופנית סדירה בקרב נשים שדיווחו על הפרעה בתפקוד המיני רלוונטי מבחינה קלינית, תורמת לשיפור משמעותי הן ברמת החשק המיני והן ברמת התפקוד המיני הכולל.

אדם שמן רץ בפעם הראשונה לאחר שרזה

תכנית אימון גופני לירידה במשקל, שמירה על הרכב גוף בריא ומניעת השמנה למבוגרים

משקל עודף והשמנה אינם רק בעיה קוסמטית, אלא גם גורמי סיכון ישירים ועקיפים להתהוותן של מחלות כרוניות והגברת הסיכון לתמותה מוקדמת.
תכנית אימון גופני מהווה מרכיב עיקרי בתהליך הירידה במשקל, שיפור הכושר הגופני והבריאות.

אימון כושר לירידה במשקל - מהי עצימות הפעילות האירובית היעילה ביותר לשריפת שומנים ?

מהי עצימות הפעילות האירובית היעילה ביותר לשריפת שומנים ?

מיתוס שריפת השומנים במאמצים אירוביים

מאמן כושר אישי - ניטור רמת סוכר בדם

חשיבותה של הפעילות הגופנית כאמצעי מניעה וטיפול בחולי סוכרת מבוגרים (סוג 2)

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות

בדיקת לחץ דם במאמץ

פעילות גופנית ואורח חיים בריא כאמצעים למניעת היארעות וטיפול (לא תרופתי) ביתר לחץ דם

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות

אימון כושר להרזיה - אימון הליכה אישי בחוף הים

תרומתה של הפעילות הגופנית לבריאותו הגופנית והנפשית של האדם והמלצות לשיפור הכושר הגופני הבריאותי

התועלת שבאורח חיים פעיל פיזית היא חסרת גיל. מחקרים מראים כי קיים קשר בין פעילות גופנית לבין אריכות ימים ומציינים את ההשפעה של פעילות גופנית על בריאות ועל איכות חיים .

מאמן כושר אישי - תומר גבע תמונת תדמית

תרומתה של הפעילות הגופנית לבריאותו הגופנית והנפשית של האדם והמלצות לשיפור הכושר הגופני הבריאותי – חלק ב'

המלצות לתוכנית פעילות גופנית בריאותית וטיפים להתמדה והגברת המוטיבציה לפעילות גופנית סדירה כחלק מאורח חיים בריא.

אימון כושר אישי - הנחיות לעמדת עבוד בישיבה מול מחשב

כך תשמרו על בריאות גופכם בעבודתכם במשרד

6 פעולות עיקריות מומלצות ויישומיות אשר יסייעו בשמירה על בריאותכם בשגרת העבודה במשרד

אימון כושר אישי - תרגיל מתיחה במשרד

כך תשמרו על בריאות גופכם בעבודתכם במשרד – חלק ב'

6 פעולות עיקריות מומלצות ויישומיות אשר יסייעו בשמירה על בריאותכם בשגרת העבודה במשרד

אימון כושר - תומר גבע תמונת תדמית

10 טיפים שיסייעו לכם במניעת העלייה במשקל השומן בגוף בעונת החורף

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

אימון ריצה

הכן גופך לריצת חורף !

כך תכינו את גופכם ותתאימו את ביגוד הריצה לאימונים בעונת החורף

מאמן ריצה אישי - 24 השעות שלאחר מרוץ 10 ק"מ

24 השעות שלאחר מרוץ 10 ק"מ

המלצות וטיפים לתהליך התאוששות אופטימאלית למשתתפים במרוצי 10 ק"מ

אימון ריצה אישי - ריצת שטח

הריצה – סקירה היסטורית, יתרונותיה והשפעותיה הבריאותיות על תפקודים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

אימון שחייה אישי - שחייה בסגנון פרפר

השחייה

סקירה היסטורית, שימושיה ותועלותיה הבריאותיות על תפקודים פיסיולוגיים ופסיכולוגיים

אימון כושר להרזיה - אימון הליכה אישי בחוף הים

10 סיבות להליכה

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות

מאמן כושר - תרגיל פונקציונאלי על בוסו

האימון הפונקציונאלי

האימון הפונקציונאלי מיועד לשיפור ושכלול השליטה התנועתית בפעילויות תפקודיות יומיומיות וספורטיביות

מאמן כושר אישי - תרגיל פלאנק על בוסו ופיטבול

מערכת שרירי הליבה – פעולתה, חשיבות תפקודה התקין ותחומי התרגול

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

מאמן כושר - תרגיל מתיחה למקרבי הירך

חשיבותם של אימוני מתיחות בתוכנית האימון הגופנית וכללים לתרגול יעיל

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

מאמן כושר - רמת הסיכון למכת חום על רקע פעילות גופנית והנחיות חשובות למניעתה

רמת הסיכון למכת חום על רקע פעילות גופנית והנחיות חשובות למניעתה

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

אימון כושר אישי - השפעת פעילות גופנית אירובית סדירה על תפקודה של מערכת הנשימה

השפעת פעילות גופנית אירובית סדירה על תפקודה של מערכת הנשימה

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

אימון כושר להרזיה - הנחיות לשמירת המשקל בתקופת החגים

הנחיות לשמירת המשקל בתקופת החגים

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

אימון כושר להרזיה - צריכת קפאין יתרונות מול חסרונות

צריכת קפאין – יתרונות מול חסרונות והשלכותיה על רמת הסיכון להתהוות סוכרת מבוגרים (סוג 2)

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא

אימון כושר אישי - המלצות שיסייעו לכם לשמור על בריאות גופכם במהלך ניקיון הבית

5 טיפים שיקלו עליכם וישמרו על בריאות גופכם במהלך ניקיונות הבית!

ניקיונות הבית הם משימה לא חביבה על רובנו ואם היה אפשר לוותר עליהם הרי שהיינו עושים זאת בשמחה. אולם, אם בחרתם לעשות זאת בעצמכם ולא לשכור את שירותיה של עוזרת הבית, חשוב שתקפידו על מספר פעולות שיקלו עליכם וישמרו על בריאות גופכם.

אימון כושר - הסימפטומים והליקויים האורטופדים המתהווים בעקבות השימוש בנעלי עקב

הסימפטומים והליקויים האורטופדים המתהווים בעקבות השימוש בנעלי עקב

מאת: תומר גבע – מאמן כושר אישי בכיר
מומחה לפעילות גופנית, ספורט ואורח חיים בריא