אימון ריצה אישי | מרגישים את החיים בגוף

תוכנית האימונים

מעקב ובקרה

  • שקילה ומדידת הרכב רקמות הגוף משקל גוף, מסת שריר, מסת שומן, שומן ויסראלי, היקפים, BMI ועוד
  • ניטור (מדידה) רמת לחץ הדם והדופק במנוחה, במאמץ ובסיום הפעילות
  • מבדקי כושר תקופתיים להערכת רמת ההתקדמות
  • בדיקת דם חוזרת ופענוח התוצאות – למעקב אחר המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הגופני במאמץ וגורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות
  • ניטור רמת הסוכר לבקרה והתאמת האימון לחולי סוכרת

מטרות תוכנית האימונים 

  • שיפור הכושר האירובי בריצה – על פי תכנית אימון ריצה וכושר אישית 
  • שיפור המיומנות וטכניקת הריצה
  • שיפור הכושר השרירי באמצעות תכנית אימון כוח ספציפית לענף הריצה – שימוש במגוון אביזרי כושר; TRX, משקולות חופשיים, גומיות כוח, בוסו, פיטבול ועוד
  • שיפור הגמישות וטווחי התנועה 
  • שיפור היציבה והתפקוד התנועתי 
  • חיזוק שרירי הליבה והשליטה המוטורית
  • שיפור היכולת העצבית שרירית – קואורדינציה, שיווי משקל, זריזות ועוד
  • שיפור המיומנויות והיכולות הספורטיביות הרלוונטיים לענף הריצה
  • הקניית הרכב גוף תקין ובריא – הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השריר במצב של השמנה ומסת גוף רזה ירודה
  • עיצוב וחיטוב הגוף – הקניית הרכב גוף בריא וספורטיבי באמצעות שיפור הכושר הגופני והיכולות הספורטיביות
  • מניעה והפחתת גורמי סיכון בריאותיים – טרום סוכרת, סוכרת, השמנה, עודף משקל, יתר לחץ דם, דיסלפידמיה, תסמונת מטבולית ועוד
  • בהיבט הפסיכולוגי  העלאת הביטחון והדימוי העצמי, הפחתת המתח הנפשי, הדיכאון והחרדה, הקניית הרגלי אורח חיים בריא וספורטיבי ועוד

בדיקת כשירות רפואית וכושר גופני

  • תשאול מקיף (אנמנזה)  היסטוריה רפואית, מצב בריאות, הרגלי פעילות גופנית ואורח חיים ועוד.
  • בדיקה גופנית על ידי רופא ספורט
  • מדידת הרכב רקמות הגוף ומדדים אנתרופומטריים  משקל, גובה, BMI, אחוזי שומן, מסת שריר, היקפים, שומן ויסראלי ועוד.
  • בדיקת דם ופענוח התוצאות  להערכת המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הגופני במאמץ ולזיהוי גורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות
  • מבדק מאמץ (ארגומטריה) – לקביעת רמת הכושר האירובי ובדיקת התגובות הפיזיולוגיות של מערכות הגוף למאמץ
  • מבדקי כושר לקביעת רמת הכושר השרירי
  • מבדקי גמישות וטווחי תנועה
  • אבחון היציבה והתפקוד התנועתי
  • מבדקים להערכת היכולת העצבית שרירית  קואורדינציה, שיווי משקל, קינסתזיה (תחושת התנועה) ועוד

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

גישת האימון

  • השגת המטרות הגופניות, הבריאותיות והספורטיביות
  • תכנית אימונים הדרגתית ומבוקרת – שמירה על בריאותך והפחתת הסיכון לפציעות
  • אימונים חווייתיים, מאתגרים ומגוונים
  • אימון אישי לחיים (קואוצ'ינג) להתמדה ויצירת שינוי הרגלי אורח חיים בריא וספורטיבי
  • אימון גופני הישגי לספורטאים לשיפור המיומנויות, הביצועים וההישגים הספורטיביים הרלוונטיים לענף הריצה

מקום האימון

בהתאם להעדפת המתאמן וסוג האימון:

  • אימונים בפארק הסמוך לאזור המגורים של המתאמן
  • אימונים בחדר הכושר בבית הלקוח או במועדון הספורט (קאנטרי)

האימונים מתקיימים בערים: חדרה, נתניה, הרצליה, תל אביב, רמת גן ועוד

למי מיועד האימון?

  • כל אדם – (ילדים, בני נוער, מבוגרים ובני הגיל השלישי) המעוניין ביצירת שינוי מעמיק בכושרו הגופני, בריאותו, מצב רוחו ואיכות חייו
  • מתאמנים מתחילים ומתקדמים המעוניינים לשפר את הכושר האירובי בריצה והטכניקה
  • חובבנים וספורטאים פעילים השואפים לקדם ולשפר את ביצועיהם הספורטיביים בענף הריצה

מתאמנים ממליצים

"אשתי ואני הגענו אל תומר בהמלצתו של ד"ר ירון מינץ מנהל המרכז הבריאטרי (קיצורי קיבה) בביה"ח השרון כדי להשלים ולשמר את הטיפול הרפואי.
תומר הוא מקצוען ברמה הגבוהה ביותר. גם בספורט באופן ישיר וגם בהתייחסות הכוללת למתאמן מבחינת צרכיו, יכולתו, מגבלותיו ומאפייני אישיותו.
אמין, יושרה מוחלטת, עבודה עם המתאמן לפי תוכנית להשגת מטרות של בריאות וצרכים בריאותיים אישיים.
נעים הליכות, ידידותי ונחמד.
קיבלנו ממנו עד היום תרומה מוחשית לבריאות הפיזית ולתחושה הכללית, ומעבר לכך, חווית לקוח מצוינת.
אני ממליץ עליו בחום ומשוכנע כי כל מי שיזכה להדרכתו יהיה עם תחושות דומות לשלי.
זאב רוזן "

− זאב ויוליה רוזן

"עברנו תקופת אימון אישי של ארבעה חודשים בהם הצלחת ליצור בי שינוי. מבטטת כורסא שאינו אוהב פעילות גופנית נהפכתי לפריק של אימון גופני.
למדתי ממך להכיר את מבנה בגוף והשרירים, סדר פעילות נכון, אימון מדורג והפעלת כל אברי הגוף תוך תיאום ושיווי משקל. האימון עצמו היה מקצועי מאד, עם הסברים מה מטרת כל תרגיל, ונחישות לא לוותר לי עד שאצליח לעמוד ביעד."

− גבי זונדהיימר, גיל 65.

"המסגרת ותכנית האימונים האישית זה הקסם שבעניין. תכנית האימונים, מערך התרגילים המקיף, ותפריט התזונה שתומר תפר לי באופן ייחודי, מחושב ומקצועי ושמתאים לצרכים הספציפיים שלי הם שמאפשרים לי להתמיד לאורך זמן ולהטמיע את הפעילות הגופנית כחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלי."

− רן אמתי, גיל 45.

תומר גבע – אודות המאמן

תחרות טריאתלון נתניה קו סיום

מאמן ריצה, כושר גופני ושחייה.
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות.
בעל תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני ומדעי הספורט מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.
מאמן אישי לחיים מטעם המכללה הבינלאומית להכשרת מאמנים CTI.
מעל עשר שנים של ניסיון בתחום האימון הגופני לרבות; מתן הרצאות לארגונים, עסקים וקבוצות בתחום הכושר הגופני ואורח חיים בריא ושיתופי פעולה נרחבים בתחומי האימון השונים וההדרכה.
מתאמן ומתחרה בענפי הספורט – טריאתלון, שחייה וריצה.

עקבו אחרי

בקרו גם בעמוד האינסטגרם המקצועי של תומר גבע 

אינסטגרם לוגו

בקרו גם בעמוד הפייסבוק המקצועי של תומר גבע

פייסבוק לוגו