מאמן שחייה פרטי

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

תוכנית האימונים

מעקב ובקרה

  • בדיקת מדדים אנתרופומטריים  משקל גוף, BMI, מסת שומן, מסת שריר, שומן ויסראלי, היקפים  ועוד
  • ניטור (מדידה) הדופק במנוחה ובמאמץ כאמצעי לקביעת רמת עצימות הפעילות המתאימה עבורך
  • מבדקי כושר תקופתיים להערכת רמת ההתקדמות
  • בדיקת דם חוזרת ופענוח ערכי המדדים להערכת מצבך הבריאותי ויכולת התפקוד הפיזיולוגית במאמץ.

בדיקת כשירות רפואית וכושר גופני

  • תשאול מקיף (אנמנזה)  היסטוריה רפואית, מצב בריאות, הרגלי פעילות גופנית ואורח חיים ועוד.
  • בדיקה גופנית על ידי רופא ספורט
  • בדיקת מדדים אנתרופומטריים  משקל, גובה, BMI, אחוזי שומן, מסת שריר, היקפים, שומן ויסראלי ועוד.
  • בדיקת דם ופענוח ערכי המדדים – להערכת המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הפיזיולוגי במאמץ וזיהוי גורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות.
  • מבדק מאמץ מורחב (CPET) – לקביעת רמת הכושר האירובי (צח"מ, סף אנאירובי נשימתי), בדיקת התגובות הפיזיולוגיות של מערכות הגוף למאמץ והכשירות הרפואית לפעילות.
  • בדיקת תפקודי נשימה (ספירומטריה)
  • מבדקי כושר לקביעת רמת הכושר השרירי
  • מבדקי גמישות וטווחי תנועה
  • אבחון היציבה והתפקוד התנועתי
  • מבדקים להערכת היכולת העצבית שרירית  קואורדינציה, שיווי משקל, קינסתזיה (תחושת התנועה) ועוד

מטרות תוכנית האימונים 

  • שיפור היכולת הספורטיבית והכושר בענף השחייה באמצעות תכנית אימון אישית מקיפה, הדרגתית ומקצועית למתחילים ולמתקדמים
  • שיפור סגנון השחייה והטכניקה בכל ארבעת הסגנונות: חתירה, גב, חזה ופרפר
  • שיפור הכושר השרירי – תכנית אימון כוח משולבת הכוללת אימון כוח במים ואימון כוח יבש באמצעות שימוש במגוון אביזרי כושר; TRX, משקולות חופשיים, גומיות כוח, בוסו, פיטבול ועוד
  • שיפור הגמישות וטווחי התנועה 
  • שיפור היציבה והתפקוד התנועתי 
  • חיזוק שרירי הליבה והשליטה המוטורית
  • שיפור היכולת העצבית שרירית – קואורדינציה, שיווי משקל, זריזות ועוד
  • עיצוב וחיטוב הגוף
  • שיפור הכושר הגופני ההישגי, המיומנויות והביצועים הספורטיביים בענף השחייה
  • הקניית הרכב גוף תקין ובריא – הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השריר במצב של השמנה ומסת גוף רזה ירודה
  • בהיבט הפסיכולוגי – הגברת תחושת הביטחון במים, העלאת הביטחון והדימוי העצמי, הפחתת המתח הנפשי, הדיכאון והחרדה ועוד

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

גישת האימון

  • השגת המטרות הגופניות, הבריאותיות והספורטיביות בענף השחייה
  • שיפור סגנון השחייה והטכניקה בכל ארבעת הסגנונות: חתירה, גב, חזה ופרפר
  • תכנית אימון שחייה וכושר מקיפה אישית, הדרגתית ומבוקרת לשמירה על בריאותך והפחתת הסיכון לפציעות
  • אימונים חווייתיים, מאתגרים ומגוונים
  • אימון גופני הישגי לספורטאים לשיפור המיומנויות, הביצועים וההישגים הספורטיביים הרלוונטיים לענף השחייה

מקום האימון

בהתאם להעדפת המתאמן:

  • בבית הלקוח אשר ברשותו בריכת שחייה פרטית
  • במועדון הספורט (קאנטרי) הסמוך לאזור המגורים של המתאמן

האימונים מתקיימים בערים: קיסריה, חדרה, נתניה, הרצליה, תל אביב.

למי מיועד האימון?

  • כל אדם המעוניין ברכישת מיומנות השחייה, שיפור הטכניקה ושיפור היכולת הספורטיבית בענף השחייה באמצעות תכנית אימון שחייה אישית מקיפה, הדרגתית ומבוקרת
  • מתחילים, חובבנים, שחיינים וטריאתלטיים השואפים לקדם ולשפר את ביצועיהם הספורטיביים בענף השחייה באופן מקצועי, מאתגר וחוויתי
  • שחיינים תחרותיים פעילים השואפים לקדם ולשפר את ביצועיהם הספורטיביים בענף השחייה באמצעות תכנית אימון כושר ושחייה אישית.
  • הסובלים מהשמנה או עודף משקל המעוניינים בתכנית אימון שחייה וכושר מקיפה לירידה במשקל, לשיפור הכושר הגופני והבריאות
  • לסובלים מבעיות אורתופדיות ומגבלות בתפקוד התנועתי, כגון: ליקויי יציבה, כאבי גב וכאבי ברכיים (כולל אוסטיאורטריטיס)

מתאמנים ממליצים

"שכרנו את שירותיו של תומר תחילה כמורה לשחייה עבור בתנו. פנינו אליו לאחר שניסינו שני מורים שהלימוד אצלם לא הניב תוצאות.
תומר קיבל על עצמו את המשימה ובגישה טיפולית עם המון סבלנות ודחיפה קדימה הצליח ללמד את בתנו שחיה בסגנון חזה בזמן קצר. בהמשך, לאור ההצלחה בלימודי השחייה, שכרנו את שירותיו לאימוני כושר גופני אישי עבור בתנו כדי להתמודד עם עודף המשקל שממנו היא סובלת. במהלך אימוני הכושר בתנו הורידה במשקל, שיפרה את הכושר הגופני שלה והתחזקה מאוד. העבודה המשותפת שלנו עם תומר הייתה כשנה ואנחנו רואים את תומר כמקצוען בתחומו, עם גישה רצינית, מוטיבציה ומחויבויות גבוהות למתאמנים שלו ולהצלחתם. משפחת אייל."

− לימור ורן אייל

"עברנו תקופת אימון אישי של ארבעה חודשים בהם הצלחת ליצור בי שינוי. מבטטת כורסא שאינו אוהב פעילות גופנית נהפכתי לפריק של אימון גופני.
למדתי ממך להכיר את מבנה בגוף והשרירים, סדר פעילות נכון, אימון מדורג והפעלת כל אברי הגוף תוך תיאום ושיווי משקל. האימון עצמו היה מקצועי מאד, עם הסברים מה מטרת כל תרגיל, ונחישות לא לוותר לי עד שאצליח לעמוד ביעד."

− גבי זונדהיימר, גיל 65.

"המסגרת ותכנית האימונים האישית זה הקסם שבעניין. תכנית האימונים, מערך התרגילים המקיף, ותפריט התזונה שתומר תפר לי באופן ייחודי, מחושב ומקצועי ושמתאים לצרכים הספציפיים שלי הם שמאפשרים לי להתמיד לאורך זמן ולהטמיע את הפעילות הגופנית כחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלי."

− רן אמתי, גיל 45.

תומר גבע – אודות המאמן

תחרות טריאתלון נתניה קו סיום

מאמן כושר אישי, ריצה ושחייה.
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות.
בעל תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני ומדעי הספורט מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.
מאמן אישי לחיים מטעם המכללה הבינלאומית להכשרת מאמנים CTI.
מעל עשר שנים של ניסיון בתחום האימון הגופני לרבות; מתן הרצאות לארגונים, עסקים וקבוצות בתחום הכושר הגופני ואורח חיים בריא ושיתופי פעולה נרחבים בתחומי האימון השונים וההדרכה.
מתאמן ומתחרה בענפי הספורט – טריאתלון, שחייה וריצה.

עקבו אחרי

בקרו גם בעמוד האינסטגרם המקצועי של תומר גבע 

אינסטגרם לוגו

בקרו גם בעמוד הפייסבוק המקצועי של תומר גבע

פייסבוק לוגו