מאמן שחייה פרטי

תוכנית האימונים

מעקב ובקרה

  • שקילה ומדידת הרכב רקמות הגוף משקל גוף, מסת שריר, מסת שומן, שומן ויסראלי, היקפים, BMI ועוד
  • ניטור (מדידה) רמת לחץ הדם והדופק במנוחה, במאמץ ובסיום הפעילות
  • מבדקי שחייה וכושר תקופתיים להערכת רמת ההתקדמות
  • בדיקת דם חוזרת ופענוח התוצאות – למעקב אחר המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הגופני במאמץ וגורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות
  • ניטור רמת הסוכר לבקרה והתאמת האימון לחולי סוכרת

מטרות תוכנית האימונים 

  • שיפור הכושר האירובי בשחייה באמצעות תוכנית אימון אישית למתחילים ולמתקדמים
  • שיפור סגנון השחייה והטכניקה בכל ארבעת הסגנונות: חתירה, גב, חזה ופרפר
  • שיפור הכושר השרירי – במים וביבשה ע"י שימוש במגוון אביזרי כושר; TRX, משקולות חופשיים, גומיות כוח, בוסו, פיטבול ועוד
  • שיפור הגמישות וטווחי התנועה 
  • שיפור היציבה והתפקוד התנועתי 
  • חיזוק שרירי הליבה והשליטה המוטורית
  • שיפור היכולת העצבית שרירית – קואורדינציה, שיווי משקל, זריזות ועוד
  • עיצוב וחיטוב הגוף
  • שיפור הכושר הגופני ההישגי, המיומנויות והביצועים הספורטיביים בענף השחייה
  • הקניית הרכב גוף תקין ובריא – הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השריר במצב של השמנה ומסת גוף רזה ירודה
  • בהיבט הפסיכולוגי – הגברת תחושת הביטחון במים, העלאת הביטחון והדימוי העצמי, הפחתת המתח הנפשי, הדיכאון והחרדה ועוד

בדיקת כשירות רפואית וכושר גופני

  • תשאול מקיף (אנמנזה)  היסטוריה רפואית, מצב בריאות, הרגלי פעילות גופנית ואורח חיים ועוד.
  • בדיקה גופנית על ידי רופא ספורט
  • מדידת הרכב רקמות הגוף ומדדים אנתרופומטריים  משקל, גובה, BMI, אחוזי שומן, מסת שריר, היקפים, שומן ויסראלי ועוד.
  • בדיקת דם ופענוח התוצאות  להערכת המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הגופני במאמץ ולזיהוי גורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות
  • מבדק מאמץ (ארגומטריה) – לקביעת רמת הכושר האירובי ובדיקת התגובות הפיזיולוגיות של מערכות הגוף למאמץ
  • מבדקי שחייה – מדידת זמנים, סגנון וטכניקה בכל ארבעת סגנונות השחייה: חתירה, גב, חזה ופרפר 
  • מבדקי כושר לקביעת רמת הכושר השרירי
  • מבדקי גמישות וטווחי תנועה
  • אבחון היציבה והתפקוד התנועתי
  • מבדקים להערכת היכולת העצבית שרירית  קואורדינציה, שיווי משקל, קינסתזיה (תחושת התנועה) ועוד

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

גישת האימון

  • השגת המטרות הגופניות, הבריאותיות והספורטיביות בענף השחייה
  • שיפור סגנון השחייה והטכניקה בכל ארבעת הסגנונות: חתירה, גב, חזה ופרפר
  • תכנית אימון שחייה וכושר מקיפה אישית, הדרגתית ומבוקרת לשמירה על בריאותך והפחתת הסיכון לפציעות
  • אימונים חווייתיים, מאתגרים ומגוונים
  • אימון גופני הישגי לספורטאים לשיפור המיומנויות, הביצועים וההישגים הספורטיביים הרלוונטיים לענף השחייה

מקום האימון

בהתאם להעדפת המתאמן:

  • בבית הלקוח אשר ברשותו בריכת שחייה פרטית
  • במועדון הספורט (קאנטרי) הסמוך לאזור המגורים של המתאמן

האימונים מתקיימים בערים: קיסריה, חדרה, נתניה, הרצליה, תל אביב, רמת גן ועוד

למי מיועד האימון?

  • כל אדם המעוניין ביצירת שינוי מעמיק בכושרו הגופני, בריאותו, מצב רוחו ואיכות חייו באמצעות תכנית אימון שחייה אישית מקיפה, הדרגתית ומבוקרת
  • מתחילים, חובבנים, שחיינים וטריאתלטיים השואפים לקדם ולשפר ביצועיהם הספורטיביים בענף השחייה באופן מקצועי, מאתגר וחוויתי
  • הסובלים מהשמנה או עודף משקל המעוניינים בתכנית אימון שחייה וכושר מקיפה לירידה במשקל, לשיפור הכושר הגופני והבריאות
  • לסובלים מבעיות אורתופדיות ומגבלות בתפקוד התנועתי, כגון: ליקויי יציבה, כאבי גב וכאבי ברכיים (כולל אוסטיאורטריטיס), אשר הומלץ להם מבחינה רפואית לבצע אימוני שחייה ולהימנע מפעילויות גופניות המתאפיינות בהלמות כוח גבוהות כדוגמת, ריצה ומשחקי כדור

מתאמנים ממליצים

"שכרנו את שירותיו של תומר תחילה כמורה לשחייה עבור בתנו. פנינו אליו לאחר שניסינו שני מורים שהלימוד אצלם לא הניב תוצאות.
תומר קיבל על עצמו את המשימה ובגישה טיפולית עם המון סבלנות ודחיפה קדימה הצליח ללמד את בתנו שחיה בסגנון חזה בזמן קצר. בהמשך, לאור ההצלחה בלימודי השחייה, שכרנו את שירותיו לאימוני כושר גופני אישי עבור בתנו כדי להתמודד עם עודף המשקל שממנו היא סובלת. במהלך אימוני הכושר בתנו הורידה במשקל, שיפרה את הכושר הגופני שלה והתחזקה מאוד. העבודה המשותפת שלנו עם תומר הייתה כשנה ואנחנו רואים את תומר כמקצוען בתחומו, עם גישה רצינית, מוטיבציה ומחויבויות גבוהות למתאמנים שלו ולהצלחתם. משפחת אייל."

− לימור ורן אייל

"עברנו תקופת אימון אישי של ארבעה חודשים בהם הצלחת ליצור בי שינוי. מבטטת כורסא שאינו אוהב פעילות גופנית נהפכתי לפריק של אימון גופני.
למדתי ממך להכיר את מבנה בגוף והשרירים, סדר פעילות נכון, אימון מדורג והפעלת כל אברי הגוף תוך תיאום ושיווי משקל. האימון עצמו היה מקצועי מאד, עם הסברים מה מטרת כל תרגיל, ונחישות לא לוותר לי עד שאצליח לעמוד ביעד."

− גבי זונדהיימר, גיל 65.

"המסגרת ותכנית האימונים האישית זה הקסם שבעניין. תכנית האימונים, מערך התרגילים המקיף, ותפריט התזונה שתומר תפר לי באופן ייחודי, מחושב ומקצועי ושמתאים לצרכים הספציפיים שלי הם שמאפשרים לי להתמיד לאורך זמן ולהטמיע את הפעילות הגופנית כחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלי."

− רן אמתי, גיל 45.

תומר גבע – אודות המאמן

תחרות טריאתלון נתניה קו סיום

מאמן כושר אישי, ריצה ושחייה.
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות.
בעל תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני ומדעי הספורט מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.
מאמן אישי לחיים מטעם המכללה הבינלאומית להכשרת מאמנים CTI.
מעל עשר שנים של ניסיון בתחום האימון הגופני לרבות; מתן הרצאות לארגונים, עסקים וקבוצות בתחום הכושר הגופני ואורח חיים בריא ושיתופי פעולה נרחבים בתחומי האימון השונים וההדרכה.
מתאמן ומתחרה בענפי הספורט – טריאתלון, שחייה וריצה.

עקבו אחרי

בקרו גם בעמוד האינסטגרם המקצועי של תומר גבע 

אינסטגרם לוגו

בקרו גם בעמוד הפייסבוק המקצועי של תומר גבע

פייסבוק לוגו