מרגישים את החיים בגוף

תוכנית האימונים

מעקב ובקרה

  • שקילה ומדידת הרכב רקמות הגוף – משקל גוף, מסת שריר, מסת שומן, שומן ויסראלי, היקפים, BMI ועוד
  • ניטור (מדידה) רמת לחץ הדם והדופק במנוחה, במאמץ ובסיום הפעילות
  • מבדקי כושר תקופתיים להערכת רמת ההתקדמות
  • בדיקת דם חוזרת ופענוח התוצאות על ידי רופא המרפאה והמאמן תומר גבע – למעקב אחר המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הגופני במאמץ וגורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות
  • ניטור רמת הסוכר לבקרה והתאמת האימון לחולי סוכרת

מטרות תוכנית האימונים 

  • שיפור הכושר האירובי – באמצעות פעילות ריצה או הליכה
  • שיפור הכושר השרירי – ע"י שימוש במגוון אביזרי כושר; TRX, משקולות חופשיים, גומיות כוח, בוסו, פיטבול ועוד
  • שיפור הגמישות וטווחי התנועה 
  • מניעת גורמי סיכון בריאותיים – טרום סוכרת, סוכרת, השמנה, עודף משקל, יתר לחץ דם, דיסלפידמיה, תסמונת מטבולית ועוד
  • הקניית הרכב גוף תקין ובריא – הפחתת מסת השומן והעלאת מסת השריר במצב של השמנה ומסת גוף רזה ירודה
  • שיפור היכולת העצבית שרירית – קואורדינציה, שיווי משקל, זריזות ועוד
  • שיפור היציבה והתפקוד התנועתי 
  • חיזוק שרירי הליבה והשליטה המוטורית
  • עיצוב וחיטוב הגוף
  • התאמת תפריט תזונה אישי לכל מתאמן/ת על ידי דיאטנית קלינית מטעם המרפאה
  • בהיבט הפסיכולוגי – העלאת הביטחון והדימוי העצמי, הפחתת המתח הנפשי, הדיכאון והחרדה ועוד

בדיקת כשירות רפואית וכושר גופני

  • תשאול מקיף (אנמנזה)  היסטוריה רפואית, מצב בריאות, הרגלי פעילות גופנית ואורח חיים ועוד.
  • מדידת הרכב רקמות הגוף ומדדים אנתרופומטריים  משקל, גובה, BMI, אחוזי שומן, מסת שריר, היקפים, שומן ויסראלי ועוד.
  • בדיקת דם ופענוח התוצאות על ידי הרופא המנהל את המרפאה והמאמן תומר גבע – להערכת המצב הבריאותי, יכולת התפקוד הגופני במאמץ ולזיהוי גורמי סיכון למחלות לב – כלי דם ומחלות מטבוליות
  • בדיקה גופנית ומבדק מאמץ (ארגומטריה) על ידי רופא ספורט במרפאות הספורט של הכללית  – לקביעת רמת הכושר האירובי והמצב הבריאותי, בדיקת התגובות הפיזיולוגיות של מערכות הגוף למאמץ, ומתן אישור לאימון גופני
  • מבדקי כושר לקביעת רמת הכושר השרירי
  • מבדקי גמישות וטווחי תנועה 
  • מבדקים להערכת היכולת העצבית שרירית  – קואורדינציה, שיווי משקל, קינסתזיה (תחושת התנועה) ועוד
  • מתן אישור לאימון גופני על ידי הרופא המנהל את המרפאה

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

גישת האימון

  • השגת המטרות הגופניות, הבריאותיות והספורטיביות
  • תכנית אימונים הדרגתית ומבוקרת – שמירה על בריאותך והפחתת הסיכון לפציעות
  • אימונים חווייתיים, מאתגרים ומגוונים
  • מספר המתאמנים בקבוצה – עד 10 מתאמנים
  • משך האימון –  60 דקות
    *במידת הצורך יוארך האימון ל 90 דקות

מקום האימון

האימון האירובי (הליכה או ריצה) יתבצע ברחבי הישוב וחלקי האימון הנוספים כדוגמת; תרגילי הכוח והגמישות יתבצעו בפארק הסמוך למרפאה.

התכנסות וסיום האימון במרפאת כללית כפר יונה.

למי מיועד האימון?

  • כל אדם – (ילדים, בני נוער, מבוגרים ובני הגיל השלישי) המעוניין ביצירת שינוי מעמיק בכושרו הגופני, בריאותו, מצב רוחו ואיכות חייו
  • הסובלים מהשמנה או עודף משקל
  • לסובלים מבעיות אורתופדיות ומגבלות בתפקוד התנועתי כגון: ליקויי יציבה, כאבי ברכיים (כולל אוסטיאורטריטיס), אוסטיאופרוזיס ועוד
  • לאנשים עם גורמי סיכון למחלות לב וכלי דם כגון: טרום סוכרת, סוכרת, השמנה ועודף משקל, יתר לחץ דם, דיסלפידמיה ותסמונת מטבולית

מתאמנים ממליצים

"שכרנו את שירותיו של תומר תחילה כמורה לשחייה עבור בתנו. פנינו אליו לאחר שניסינו שני מורים שהלימוד אצלם לא הניב תוצאות.
תומר קיבל על עצמו את המשימה ובגישה טיפולית עם המון סבלנות ודחיפה קדימה הצליח ללמד את בתנו שחיה בסגנון חזה בזמן קצר. בהמשך, לאור ההצלחה בלימודי השחייה, שכרנו את שירותיו לאימוני כושר גופני אישי עבור בתנו כדי להתמודד עם עודף המשקל שממנו היא סובלת. במהלך אימוני הכושר בתנו הורידה במשקל, שיפרה את הכושר הגופני שלה והתחזקה מאוד. העבודה המשותפת שלנו עם תומר הייתה כשנה ואנחנו רואים את תומר כמקצוען בתחומו, עם גישה רצינית, מוטיבציה ומחויבויות גבוהות למתאמנים שלו ולהצלחתם. משפחת אייל."

− לימור ורן אייל

"עברנו תקופת אימון אישי של ארבעה חודשים בהם הצלחת ליצור בי שינוי. מבטטת כורסא שאינו אוהב פעילות גופנית נהפכתי לפריק של אימון גופני.
למדתי ממך להכיר את מבנה בגוף והשרירים, סדר פעילות נכון, אימון מדורג והפעלת כל אברי הגוף תוך תיאום ושיווי משקל. האימון עצמו היה מקצועי מאד, עם הסברים מה מטרת כל תרגיל, ונחישות לא לוותר לי עד שאצליח לעמוד ביעד."

− גבי זונדהיימר, גיל 65.

"המסגרת ותכנית האימונים האישית זה הקסם שבעניין. תכנית האימונים, מערך התרגילים המקיף, ותפריט התזונה שתומר תפר לי באופן ייחודי, מחושב ומקצועי ושמתאים לצרכים הספציפיים שלי הם שמאפשרים לי להתמיד לאורך זמן ולהטמיע את הפעילות הגופנית כחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלי."

− רן אמתי, גיל 45.

תומר גבע – אודות המאמן

תחרות טריאתלון נתניה קו סיום

מאמן כושר אישי, ריצה ושחייה.
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות.
בעל תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני ומדעי הספורט מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.
מאמן אישי לחיים מטעם המכללה הבינלאומית להכשרת מאמנים CTI.
מעל עשר שנים של ניסיון בתחום האימון הגופני לרבות; מתן הרצאות לארגונים, עסקים וקבוצות בתחום הכושר הגופני ואורח חיים בריא ושיתופי פעולה נרחבים בתחומי האימון השונים וההדרכה.
מתאמן ומתחרה בענפי הספורט – טריאתלון, שחייה וריצה.

עקבו אחרי

בקרו גם בעמוד האינסטגרם המקצועי של תומר גבע 

אינסטגרם לוגו

בקרו גם בעמוד הפייסבוק המקצועי של תומר גבע

פייסבוק לוגו