אימון כושר אישי

תוכנית האימונים

מעקב ובקרה

  • שקילה ומדידת הרכב הגוף (משקל גוף, מסת שריר, מסת שומן, שומן ויסרלי, היקפים, BMI ועוד) באמצעות מכשיר מדידת מוליכות חשמלית של הרקמות בגוף (BIA=Bioelectrical Impedance Analysis).
    מדידה זאת משמשת להערכת התקדמותך בתהליך האימון עד להשגת הרכב גוף תקין ובריא (ירידה באחוזי שומן ועלייה במסת השריר) .
  • ניטור (מדידה) רמת לחץ הדם והדופק במנוחה, במאמץ ובסיום הפעילות. מדידות אלו משמשות לבקרה ולהערכה של הסתגלות מערכות הגוף למאמץ, מאפשרים לבקר את עצימות המאמץ האירובי במהלך הפעילות בהתאם לעצימות שנקבעה בתכנית האימונים האישית שלך וכמו גם, לבקר ולהעריך את רמת שיפור הכושר האירובי שלך במהלך תכנית האימונים. ניטור לחץ הדם חשוב בפרט למתאמנים הסובלים מיתר לחץ דם ו/או מחלות לב ו/או תסמונת מטבולית ואף מהווים חלק מההנחיות לאימון גופני מותאם.
  • ביצוע סדרת מבדקי כושר תקופתיים  (אירובי, כוח, גמישות ועוד) להערכת רמת ההתקדמות שלך באימון ולביצוע שינויים והתאמות בתכנית האימונים האישית שלך במידת הצורך.
  • פענוח תוצאות בדיקת הדם לצורך מעקב אחר השיפור בגורמי סיכון למחלות לב וכלי דם ומחלות מטבוליות, כדוגמת; רמות הסוכר והשומנים בדם. בנוסף, משמשת הבדיקה להערכת מדדים בריאותיים נוספים בדם אשר להם נודעת השפעה על הביצועים הגופניים הספורטיביים.
  • ניטור רמת הסוכר המהווה חלק מתהליך הבקרה וההנחיות לפעילות גופנית מותאמת לחולי סוכרת.

מטרות תוכנית האימונים 

  • שיפור הכושר אירובי באמצעות אימונים אירוביים. סוג הפעילות ייקבע על פי בחירתך האישית ומצבך הבריאותי, לרבות: הליכה, ריצה, שחייה, אופניים וקרוס טריינר (אליפטיל).
  • שיפור הכושר השרירי  סבולת כוח, העלאת מסת השריר (היפרטרופיה), שיפור הכוח המרבי באמצעות מערך תרגילי התנגדות/כוח מובנה, הדרגתי ומבוקר.
  • חיזוק התשתית הגופנית התפקודית – חיזוק שרירי הליבה ולימוד השליטה מוטורית בשרירי הליבה ומנח אגן ניטרלי.
  • שיפור הגמישות – הקניית טווחי תנועה אופטימליים באמצעות מערך תרגילי תנועה ומתיחות מובנה, הדרגתי ומבוקר.
  • שיפור היכולת העצבית שרירית –  קואורדינציה, שיווי משקל סטטי/ דינמי, זריזות, תפיסה חושית ( = קינסתזיה/פרופריאוספטיקה) ועוד.
  • עיצוב וחיטוב הגוף.
  • הקניית דפוסי תנועה ויציבה אופטימליים.
  • שיפור ושימור היכולת התפקודית התנועתית בפעילויות תפקודיות יומיומיות (ישיבה נכונה, הליכה, קימה מישיבה ו/או שכיבה, טיפוס במדרגות, הרמה ונשיאת חפצים ועוד) וספורטיביות (שחייה, ריצה, רכיבה על אופניים, משחקי כדור ועוד).
  • הקניית הרכב גוף תקין ובריא – ירידה במסת השומן ועליה במסת השריר.
  • בהיבט הפסיכולוגי – הקניית תחושת סיפוק, הגשמה עצמית , אושר, העלאת הביטחון העצמי, הפחתת המתח הנפשי, הדיכאון והחרדה, שיפור בהרגלי השינה, שיפור במצב הרוח, שביעות רצון מהחיים ועוד.
  • הערה: במסגרת האימון הגופני ההישגי לספורטאים ישולבו בתכנית האימונים האישית רכיבי כושר ותכנים נוספים למטרות שיפור המיומנויות, הביצועים וההישגים הספורטיביים הרלוונטיים לענף בו עוסק הספורטאי

בדיקת כשירות רפואית ואבחון תפקודי 

  • בדיקה רפואית
  • אבחון תפקודי – גופני מקיף

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

מטרות האימון

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

תוכנית האימונים

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

מקום האימון

מקום האימונים נקבע על פי בחירתו המועדפת של המתאמן וסוג האימון, לרבות; אימונים בפארק (Outdoor Training) הסמוך לאזור המגורים של המתאמן, אימונים בחדר הכושר בבית הלקוח או במועדון הספורט (קאנטרי).
אימוני שחייה מתקיימים בבית הלקוח אשר ברשותו בריכת שחייה פרטית או במועדון הספורט (קאנטרי).
האימונים מתקיימים בערים: חדרה, נתניה, הרצליה, תל אביב, רמת גן ועוד.

למי מיועד האימון?

  • כל אדם (גברים ונשים כאחד), לרבות; ילדים, בני נוער, מבוגרים (18+) וקשישים (65+), המעוניין ביצירת שינוי מעמיק בכושרו הגופני, בריאותו, מצב רוחו ואיכות חייו באמצעות תוכנית אימון כושר אישי מקיפה.
  • חובבנים וספורטאים פעילים השואפים לקדם ולשפר את ביצועיהם הספורטיביים בענף בו הם פעילים, לרבות: שחיינים, רצים, רוכבי אופניים, טריאתלטיים, שחקני כדוגל, גולשים ועוד.
  • הסובלים מהשמנה או עודף משקל.
  • לאנשים עם בעיות אורתופדיות ומגבלות בתפקוד התנועתי היומיומי על רקע: ליקויי יציבה, כאבי ברכיים בנוכחות ניוון  הסחוס (=אוסטיאורטריטיס), פציעות ספורט, אוסטיאופרוזיס (ירידה בצפיפות העצם) ועוד.
  • לאנשים עם גורמי סיכון למחלות לב- כלי דם כגון: יתר לחץ דם, סוכרת, יתר שומנים בדם (דיסליפדמיה), תסמונת מטבולית, השמנה ועוד.

מתאמנים ממליצים

"שכרנו את שירותיו של תומר תחילה כמורה לשחייה עבור בתנו. פנינו אליו לאחר שניסינו שני מורים שהלימוד אצלם לא הניב תוצאות.
תומר קיבל על עצמו את המשימה ובגישה טיפולית עם המון סבלנות ודחיפה קדימה הצליח ללמד את בתנו שחיה בסגנון חזה בזמן קצר. בהמשך, לאור ההצלחה בלימודי השחייה, שכרנו את שירותיו לאימוני כושר גופני אישי עבור בתנו כדי להתמודד עם עודף המשקל שממנו היא סובלת. במהלך אימוני הכושר בתנו הורידה במשקל, שיפרה את הכושר הגופני שלה והתחזקה מאוד. העבודה המשותפת שלנו עם תומר הייתה כשנה ואנחנו רואים את תומר כמקצוען בתחומו, עם גישה רצינית, מוטיבציה ומחויבויות גבוהות למתאמנים שלו ולהצלחתם. משפחת אייל."

− לימור ורן אייל

"עברנו תקופת אימון אישי של ארבעה חודשים בהם הצלחת ליצור בי שינוי. מבטטת כורסא שאינו אוהב פעילות גופנית נהפכתי לפריק של אימון גופני.
למדתי ממך להכיר את מבנה בגוף והשרירים, סדר פעילות נכון, אימון מדורג והפעלת כל אברי הגוף תוך תיאום ושיווי משקל. האימון עצמו היה מקצועי מאד, עם הסברים מה מטרת כל תרגיל, ונחישות לא לוותר לי עד שאצליח לעמוד ביעד."

− גבי זונדהיימר, גיל 65.

"המסגרת ותכנית האימונים האישית זה הקסם שבעניין. תכנית האימונים, מערך התרגילים המקיף, ותפריט התזונה שתומר תפר לי באופן ייחודי, מחושב ומקצועי ושמתאים לצרכים הספציפיים שלי הם שמאפשרים לי להתמיד לאורך זמן ולהטמיע את הפעילות הגופנית כחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלי."

− רן אמתי, גיל 45.

תומר גבע – אודות המאמן

מאמן כושר אישי, ריצה ושחייה.
מומחה לאימון גופני, ספורט ובריאות.
בעל תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני ומדעי הספורט מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.
מאמן אישי לחיים מטעם המכללה הבינלאומית להכשרת מאמנים CTI.
מעל עשר שנים של ניסיון בתחום האימון הגופני לרבות; מתן הרצאות לארגונים, עסקים וקבוצות בתחום הכושר הגופני ואורח חיים בריא ושיתופי פעולה נרחבים בתחומי האימון השונים וההדרכה.
מתאמן ומתחרה בענפי הספורט – טריאתלון, שחייה וריצה.

עקבו אחרי

בקרו גם בעמוד האינסטגרם המקצועי של תומר גבע 

בקרו גם בדף הפייסבוק המקצועי של תומר גבע